Świadczenia stomatologiczne w ramach NFZ już od 1 lipca 2020 r.

Szanowni Pacjenci

Informujemy, że od dnia 1 lipca 2020 r.
podejmujemy próbę udzielania świadczeń stomatologicznych
w ramach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego (NFZ).

 
Ponieważ w czasie pandemii stosujemy bardzo wymagające procedury epidemiologiczne prosimy by przy umawianiu wizyt wyczerpująco informować asystentkę stomatologiczną O CELU WIZYTY, abyśmy mogli właściwie zaplanować czas zabiegu.
 
od-1-lipca-w-ramach-NFZ
 

Szanowni Pacjenci prosimy o zapoznanie się z naszymi procedurami przed wizytą i w trakcie wizyty 

1. Ograniczyliśmy liczbę przyjęć w przychodni co będzie się wiązać  z mniejszą dostępnością terminów i wydłużeniem okresu oczekiwania na wizytę.

2. Podczas rejestracji telefonicznej będziecie Państwo proszeni o:

  • ograniczenie liczby osób towarzyszących do jednej osoby w przypadku dzieci i osób niepełnosprawnych,
  • nie zabieranie na wizytę żadnych dodatkowych rzeczy: np. parasola, siatek torebek itp.
  • przybycie nie wcześniej niż 5 – 10 minut przed wyznaczoną godziną wizyty, pozostanie w samochodzie oraz zadzwonienie do rejestracji na nr 32 61 66 205 i poinformowanie  o swojej obecności. Poczekalnia w okresie epidemii nie będzie dostępna dla Pacjentów.
  • analizę swojego stanu zdrowia - przesłankami wykluczającymi możliwość zrealizowania wizyty są m.in. objawy potencjalnego zakażenia takie jak gorączka, kaszel, uczucie duszności, kontakt z osobą o potwierdzonym zakażeniu wirusem CoV-2,  lub kwarantanna.

Prosimy o zapoznanie z treścią ankiety wstępnej kwalifikacji oraz wstępną samoocenę możliwości przyjęcia. O te dane zostaną Państwo poproszeni w trakcie rozmowy, a później wypełnienie jej w dniu wizyty.

3. Po przybyciu na teren parkingu przychodni, po telefonicznym powiadomieniu rejestracji o swej obecności Pacjent oczekuje na wprowadzenie do wewnątrz przez asystentkę
z rejestracji. Pacjent do przychodni wchodzi w maseczce i pozostaje w niej do czasu zajęcia miejsca na fotelu stomatologicznym.

4. Po wejściu do budynku Pacjent otrzyma od asystentki z rejestracji płyn do dezynfekcji rąk, zostanie mu zmierzona temperatura termometrem bezdotykowym  oraz zostanie poproszony o wypełnienie ankiety. Pacjent od momentu wejścia do przychodni pozostaje cały czas pod opieką asystentki z rejestracji, która osobiście wprowadza go do sterylnego gabinetu stomatologicznego, w którym oczekuje odpowiednio zabezpieczony w odzież ochronną personel.

5. Przed rozpoczęciem właściwej wizyty już wewnątrz gabinetu na fotelu stomatologicznym poprosimy Państwa o zdjęcie maseczki (Pacjent otrzymana woreczek foliowy do jej przechowania), wypłukanie jamy ustnej wodą z dedykowanym płynem dezynfekcyjnym.

6. Po zakończeniu zabiegu Pacjent ubiera maseczkę i jest wyprowadzany z przychodni. 

7. Po wyjściu Pacjenta przeprowadzamy procedury dezynfekcyjno – sanitarne gabinetu po czym intensywnie wietrzymy pomieszczenie oraz włączamy lampę bakteriobójczą (promieniowanie UV). Kolejny Pacjent przyjmowany jest w drugim sterylnym gabinecie  i tak na przemian.

8. Po zakończeniu wizyty po każdym Pacjencie dezynfekujemy także blaty rejestracji, stolik w poczekalni, siedziska, klamki oraz wszystkie inne obszary bezpośredniej obecności Pacjenta.

Od 12.06 zmniejszamy opłaty za dodatkowe koszty środków ochrony osobistej

Drodzy Pacjenci

Aktualizujemy wysokość opłaty za dodatkowe koszty środków ochrony osobistej zużywane do każdego zabiegu w okresie epidemii.

Od dziś opłata ta wynosi 30 zł.

 

Opłata zostanie zniesiona natychmiast, gdy sytuacja epidemiczna na to pozwoli.

Od 11.05.2020 r. wznawiamy komercyjne usługi stomatologiczne

Drodzy Pacjenci

Informujemy, że od dnia 11.05.2020r. wznawiamy w naszych gabinetach
udzielanie komercyjnych usług stomatologicznych.


W związku z rozwojem aktualnej sytuacji epidemicznej spowodowanej wirusem SARS-CoV-2 w trosce o Państwa i  nasze bezpieczeństwo wdrożyliśmy specjalne procedury postępowania opisane niżej.

1. Ograniczyliśmy liczbę przyjęć w przychodni co będzie się wiązać  z mniejszą dostępnością terminów i wydłużeniem okresu oczekiwania na wizytę.

2. Podczas rejestracji telefonicznej będziecie Państwo proszeni o:

  • ograniczenie liczby osób towarzyszących do jednej osoby w przypadku dzieci i osób niepełnosprawnych,
  • przybycie nie wcześniej niż 5 – 10 minut przed wyznaczoną godziną wizyty, pozostanie w samochodzie oraz zadzwonienie do rejestracji na nr 32 61 66 205 i poinformowanie  o swojej obecności. Poczekalnia w okresie epidemii nie będzie dostępna dla Pacjentów.
  • przygotowanie płatności kartą w celu ograniczenia płatności gotówką,
  • analizę swojego stanu zdrowia - przesłankami wykluczającymi możliwość zrealizowania wizyty są m.in. objawy potencjalnego zakażenia takie jak gorączka, kaszel, uczucie duszności, kontakt z osobą o potwierdzonym zakażeniu wirusem CoV-2, powrót z zagranicy w ciągu ostatnich 14 dniu lub kwarantanna.

Prosimy o zapoznanie z treścią ANKIETY WSTĘPNEJ KWALIFIKACJI oraz wstępną samoocenę możliwości przyjęcia.
O te dane zostaną Państwo poproszeni w trakcie rozmowy telefonicznej.

3. Po przybyciu na teren parkingu przychodni, po telefonicznym powiadomieniu rejestracji o swej obecności Pacjent oczekuje na wprowadzenie do wewnątrz przez asystentkę z rejestracji. Pacjent do przychodni wchodzi w maseczce i pozostaje w niej do czasu zajęcia miejsca na fotelu stomatologicznym.

4. Po wejściu do budynku Pacjent otrzyma od asystentki z rejestracji płyn do dezynfekcji rąk, zostanie mu zmierzona temperatura termometrem bezdotykowym  oraz zostanie poproszony o wypełnienie ankiety lub o potwierdzenie poprawności i aktualności danych zawartych w ankiecie na dzień wizyty. Pacjent od momentu wejścia do przychodni pozostaje cały czas pod opieką asystentki z rejestracji, która osobiście wprowadza go do przygotowanego gabinetu stomatologicznego, w którym oczekuje odpowiednio przygotowany personel.

5. Przed rozpoczęciem właściwej wizyty już wewnątrz gabinetu na fotelu stomatologicznym poprosimy Państwa o zdjęcie maseczki (Pacjent otrzymana woreczek foliowy do jej przechowania), wypłukanie jamy ustnej wodą z dedykowanym płynem dezynfekcyjnym.

6. Po zakończeniu zabiegu Pacjent otrzymuje od asystentki  pracującej w gabinecie kartkę z określoną kwotą za wykonaną usługę i jest odprowadzony do poczekalni. Tam przekazuje kartkę asystentce z rejestracji, która wprowadza wysokość świadczenia na kasę fiskalną. Prosimy, aby płatność realizować bezgotówkowo. Po zakończeniu transakcji asystentka z rejestracji wyprowadza Pacjenta z przychodni. 

7. Po wyjściu Pacjenta przeprowadzamy procedury dezynfekcyjno – sanitarne gabinetu po czym intensywnie wietrzymy pomieszczenie oraz włączamy lampę bakteriobójczą (promieniowanie UV). Kolejny Pacjent przyjmowany jest w drugim sterylnym gabinecie i tak na przemian.

8. Po zakończeniu wizyty po każdym Pacjencie dezynfekujemy także blaty rejestracji, stolik w poczekalni, siedziska, klamki oraz wszystkie inne obszary bezpośredniej obecności Pacjenta.

9. W związku z dodatkowymi kosztami środków ochrony osobistej zużywanych do każdego zabiegu w okresie epidemii będzie pobierana dodatkowa opłata w wysokości 50,00zł. Jej wysokość będzie aktualizowana względem rzeczywistych kosztów zakupu oraz zalecanym przez Ministerstwo Zdrowia poziomem ochrony. Opłata zostanie zniesiona natychmiast, gdy sytuacja epidemiczna na to pozwoli.

Życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych

wwwDelMED--WIelkanocna-kartka0201

Wszystkie zaplanowane wizyty stomatologiczne od dnia 16.03.2020 r. przełożone aż do odwołania

SZANOWNI PAŃSTWO

W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa i Personelu przekładamy wszystkie zaplanowane wizyty stomatologiczne od dnia 16.03.2020 r. do odwołania. Do każdego z Państwa zadzwonimy i ustalimy nowe terminy wizyt.

Niezbędnych informacji udzielimy Państwu również telefonicznie pod numerami 32 6166205; 509 967 891

Jeśli Państwo potrzebują pilnej konsultacji stomatologicznej podajemy nr kontaktowe do naszych lekarzy:

  • Lekarz stomatolog Wiktoria Wierzba 519 635 200
  • Lekarz stomatolog Marta Sitek 508 941 425