Już OD WRZEŚNIA - poszerzenie zespołu o nowego lekarza dentystę, panią Iwonę Gurgul

Miło nam poinformować, że we wrześniu dołączy do naszego zespołu lekarz dentysta, pani Iwona Gurgul.
 
Specjalizuje się między innymi w:
- endodoncji,
- protetyce,
- i stomatologii estetycznej.
 
W celu umówienia wizyty zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
tel.: 32 616 62 05

PLANOWANY REMONT - INFORMACJA DLA PACJENTÓW Del MED STOMATOLOGIA

2022-07-DelMED-remont-data

 

Informujemy naszych pacjentów, że w dniach
08.08.2022r. do 26.08.2022r.
Przychodnia Stomatologiczna Del MED będzie

ZAMKNIĘTA Z POWODU REMONTU.

Ponowne OTWARCIE W NOWEJ ODSŁONIE planujemy
na dzień 29.08.2022r.

Zadzwonimy do wszystkich pacjentów oczekujących na wizytę.

Prosimy śledzić naszą stronę, na której będziemy zamieszczać bieżące informacje.

Dużo radości na czas Świąt Wielkanocnych

wwwDelMED--WK--kartka-www0202

Życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia

DelMED---BN--kartka-swiateczna


 

Świadczenia stomatologiczne w ramach NFZ już od 1 lipca 2020 r.

Szanowni Pacjenci

Informujemy, że od dnia 1 lipca 2020 r.
podejmujemy próbę udzielania świadczeń stomatologicznych
w ramach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego (NFZ).

 
Ponieważ w czasie pandemii stosujemy bardzo wymagające procedury epidemiologiczne prosimy by przy umawianiu wizyt wyczerpująco informować asystentkę stomatologiczną O CELU WIZYTY, abyśmy mogli właściwie zaplanować czas zabiegu.
 
od-1-lipca-w-ramach-NFZ
 
 

Szanowni Pacjenci prosimy o zapoznanie się z naszymi procedurami przed wizytą i w trakcie wizyty 

1. Ograniczyliśmy liczbę przyjęć w przychodni co będzie się wiązać  z mniejszą dostępnością terminów i wydłużeniem okresu oczekiwania na wizytę.

2. Podczas rejestracji telefonicznej będziecie Państwo proszeni o:

  • ograniczenie liczby osób towarzyszących do jednej osoby w przypadku dzieci i osób niepełnosprawnych,
  • nie zabieranie na wizytę żadnych dodatkowych rzeczy: np. parasola, siatek torebek itp.
  • przybycie nie wcześniej niż 5 – 10 minut przed wyznaczoną godziną wizyty, pozostanie w samochodzie oraz zadzwonienie do rejestracji na nr 32 61 66 205 i poinformowanie  o swojej obecności. Poczekalnia w okresie epidemii nie będzie dostępna dla Pacjentów.
  • analizę swojego stanu zdrowia - przesłankami wykluczającymi możliwość zrealizowania wizyty są m.in. objawy potencjalnego zakażenia takie jak gorączka, kaszel, uczucie duszności, kontakt z osobą o potwierdzonym zakażeniu wirusem CoV-2,  lub kwarantanna.

Prosimy o zapoznanie z treścią ankiety wstępnej kwalifikacji oraz wstępną samoocenę możliwości przyjęcia. O te dane zostaną Państwo poproszeni w trakcie rozmowy, a później wypełnienie jej w dniu wizyty.

3. Po przybyciu na teren parkingu przychodni, po telefonicznym powiadomieniu rejestracji o swej obecności Pacjent oczekuje na wprowadzenie do wewnątrz przez asystentkę
z rejestracji. Pacjent do przychodni wchodzi w maseczce i pozostaje w niej do czasu zajęcia miejsca na fotelu stomatologicznym.

4. Po wejściu do budynku Pacjent otrzyma od asystentki z rejestracji płyn do dezynfekcji rąk, zostanie mu zmierzona temperatura termometrem bezdotykowym  oraz zostanie poproszony o wypełnienie ankiety. Pacjent od momentu wejścia do przychodni pozostaje cały czas pod opieką asystentki z rejestracji, która osobiście wprowadza go do sterylnego gabinetu stomatologicznego, w którym oczekuje odpowiednio zabezpieczony w odzież ochronną personel.

5. Przed rozpoczęciem właściwej wizyty już wewnątrz gabinetu na fotelu stomatologicznym poprosimy Państwa o zdjęcie maseczki (Pacjent otrzymana woreczek foliowy do jej przechowania), wypłukanie jamy ustnej wodą z dedykowanym płynem dezynfekcyjnym.

6. Po zakończeniu zabiegu Pacjent ubiera maseczkę i jest wyprowadzany z przychodni. 

7. Po wyjściu Pacjenta przeprowadzamy procedury dezynfekcyjno – sanitarne gabinetu po czym intensywnie wietrzymy pomieszczenie oraz włączamy lampę bakteriobójczą (promieniowanie UV). Kolejny Pacjent przyjmowany jest w drugim sterylnym gabinecie  i tak na przemian.

8. Po zakończeniu wizyty po każdym Pacjencie dezynfekujemy także blaty rejestracji, stolik w poczekalni, siedziska, klamki oraz wszystkie inne obszary bezpośredniej obecności Pacjenta.